wtorek, 11 lutego 2014

powitajmy "nowego" wilka



https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiiJ-kIiHNw987irSDC8wBIk1_Ku1KB9SLszwooLTQyT-6LZnuAKluV39UJJzKoZIdqDZoFNNZFzYLp5gKp_fZZG2ku0SbNhG3Qc35BUh9b11sonnO4hvRfYmvsRQQsNlwPqKwA2JrB4VRC/s1600/3483ajo.pngChodzi%20o%20obraz%20a%20nie%20link



imię:Arduin

wiek:Że ja mam to policzyć?!

płeć: Basior(Samiec)

wygląd:Jest coś takiego jak obrazek

przyjaciele: Megan?

rasa: Wilk powietrza,wiatru

cechy charakteru:Ogólnie? Słynie z chamstwa, potocznie nazywanego "pozjeżdżaniem". Płynnie włada sarkazmem, jak i biegle wymyśla teksty. Woli walkę na słowa niż rękoczyny. Uwielbia kłótnie, w których może pokazać swoje umiejętności. Jest odważny, bezczelny i bojowy. Umie jednak pokazać się z całkiem odwrotnej strony...Może być miły, przyjacielski, pomocny. Czasami żartobliwy i opiekuńczy. W walce cechuje go żądza krwi wroga, gniew. Jest zwinny i przebiegły, prócz tego chytry i zawzięty. Nie można się z nim nudzić...

moce:latanie,unoszenie przedmiotów,potrafi wywołać wielką wichurę,ma wszystkie zmysły wyostrzone do maximum,tworzenie tornada i wiele innych...

partner:Chciałoby się,żeby to była Megan

zauroczenie:Po uszy zakoffany w Megan

potomstwo:brak

rodzina:Ta...Nie obchodzi mnie

hierarchia: omega

towarzysz:Po co mi jakiś stwór?!

specjalizacja: mag

kamieńpo co mi?!

patron: Zeus

właściciel:madzia12345678910

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz